Verhalen

Tijdens de jacht ontstaan nieuwe verhalen en mythen. Deze verhalen en mythen delen wij graag. Bij een kampvuur, in de nieuwsbrief en hier online.

  • Alles
  • Cases
  • Nieuws
  • Verhalen
besluiten nemen

Content in de decisionfase

Het doel van de content is de (potentiële) klant het laatste zetje in de rug te geven om te converteren. Daarnaast is het binnen de organisatie de fase waarin een lead (voorlopig) wordt overgedragen aan verkoop.

doolhof

Content in de consideration fase

De potentiële klant overtuigen van jouw oplossing/product. Content in de consideration-fase (overwegingsfase) heeft tot doel jouw oplossing af te zetten tegenover andere oplossingen.

trekker-awareness

Content in de awareness fase

De awarenessfase draait om inspireren en het verkrijgen van aandacht. Zorg er dus voor dat jouw doelgroep je op de juiste manier leert kennen.

op jacht naar intergrale marketingaanpak

Op jacht naar een integrale marketingaanpak

Modellen maken de wereld inzichtelijker. Maar de keuze voor het model maakt niet uit als het vervolg niet helder is. Marketing in dit geval draait om goede content.

Aantekening 2020-03-10 143245

Eerste BatavierenBende KennisCafé succesvol

Donderdag 5 maart was het zover. Het eerste BatavierenBende KennisCafé. Zo’n dertig nieuwsgierige en leergierige (marketing) professionals uit de agrarische sector waren samen […]

leren loslaten

De voordelen van contentmarketing

Veranderingen bij de klant dwingen marketeers na te denken over nieuwe methodes om deze te bereiken. Contentmarketig biedt veel voordelen.

VRHeader[1]

Wat is contentmarketing?

BatavierenBende, hét contentmarketingbureau voor de agrarische sector. Contentmarketing, blijkbaar hechten wij er zoveel waarde aan dat we het meenemen in onze tagline. Maar waar komt het vandaan? En wat is het dan?

blog_lagers

Case: Vergroot de aandacht voor het belang van lagers!

Wist je dat stilstand van machines vaak wordt veroorzaakt door problemen met de lagers? BatavierenBende heeft voor SKF, één van de toonaangevende lagerfabrikanten […]

Agritechnica-1[1]

Opvallende wending

Mijn eerste jaar in de agrarische sector zit erop. Nadat ik bijna 20 jaar heb gewerkt in de media (productie) en marketing heb […]

04b97d4b-04e1-47e5-a4a1-3f6e24213f78

BatavierenBende KennisCafé

BatavierenBende presenteert het BatavierenBende KennisCafé. De Nederlandse Agrarische sector is toonaangevend in de wereld. Het is een kennisintensieve industrie. We zien bij de […]

animal-animal-photography-blur-422218

Productmarketing versus Contentmarketing

Bij de BatavierenBende zijn wij van mening dat bedrijven de overstap moeten maken van product gerichte marketing naar klant gerichte marketing. Radicaal anders! […]

batavierenbende-header

Contentmarketingbureau BatavierenBende trekt ten strijde

Contentmarketingbureau BatavierenBende trekt ten strijde

DSC_1318

Case: Meer websitebezoek door inzet contentmarketing

In de afgelopen maanden heeft Etesia de eerste stappen gezet op het gebied van contentmarketing. Etesia wilde graag werken aan het vergroten van […]

animals-cattle-cows-162801

Optimaal rendement uit de beurs

AgroTechniek Holland, Agritechnica. GroenTechniek Holland; bekende beurzen voor de (agri)-Business. Nog steeds worden de beurzen volop bezocht en op elke beurs staan de […]

animal-farming-animals-farm-66627

Merken bouwen

Contentmarketing draait om merk bouwen. Maar, wat is een merk nu? De meningen hierover verschillen nogal, dus een duidelijke visie op “merk” is […]