Strijdplan

Om het rendement op jouw marketing inspanningen te verhogen doorlopen wij binnen ons strijdplan vier fasen: Analyse, Advies, Actie en Aanpassen.

Analyse

Een goed strijdplan begint met een analyse van jouw omgeving. Weten wie je bent, waar je staat en waar je naartoe wilt. Wij gaan samen op zoek naar jouw onderscheidend vermogen en analyseren hoe je dit vertelt aan jouw doelgroep en wat het oplevert.

Wie is je klant nu eigenlijk? En bereik je deze? En raak je hem ook? Word je goed gevonden op Google? Zet je je on- en offline en sociale kanalen optimaal in? Koop je de juiste betaalde media in om jouw doelgroep te bereiken? De inzichten uit de analyse gebruiken wij voor het maken van een voor jou passend advies.

Advies

De inzichten uit de analyse worden omgezet in een advies waarin wij vertellen hoe jouw unieke verhaal het beste gedeeld kan worden en met welke wapens we op jacht gaan. Vanuit onze achtergrond als uitgever in de agrarische sector hebben wij kennis van content maken en verspreiden.

Wij weten hoe we jouw doelgroep moeten bereiken, raken en binden. In tekst, beeld, audio of video, print of online; wij kunnen jouw verhaal als geen ander vertellen en distribueren. Ons praktische advies geeft jou inzicht hoe jouw doelen bereikt kunnen worden en welke actie wij hiervoor ondernemen.

Actie

Nu de analyse en het advies zijn afgerond, is het tijd om de wapens op te pakken. We gaan op jacht! Jouw verhalen worden door onze ervaren redacteuren verteld in relevante artikelen, aansprekende beelden, inspirerende podcasts en flitsende video's. Onze designers staan garant voor een consistente uitstraling over alle media.

Onze marketeers zorgen dat jouw verhalen op de juiste manier, op het juiste moment bij de juiste mensen komen. Hiervoor maken zij gebruik van hun kennis van (content)marketing, marketingautomation en de inzet van (externe) media.

Aanpassen

Wij pretenderen niet alles in één keer goed te doen, wel dat we het altijd beter willen doen. Wij meten al onze inspanningen, zo kunnen we altijd zien of we nog op de juiste weg zitten om jouw doelen te bereiken.

Periodiek bespreken we de resultaten. Waar staan we? Zijn we op de goede weg? Bereiken we je doelgroep en vertellen wij het juiste verhaal? Hebben we aantoonbaar een impuls gegeven voor het bereiken van je doelen? En wat gaan we doen om het rendement op de marketinginvestering verder te verhogen?